Norway


Just nu är jag inte glad! Jag mår som skit och det blir inte bättre. Var till läkaren idag och fick veta att jag "bara" har en virus infektion och till virus kan ju man ju inte ta medicin så det är bara att vänta till det går över.

Jag har också kommit på att jag längtar till sommaren. Ska nämligen mest troligt till min syster i Aten och sen längre fram i Juli ska jag nog till Turkiet.

För er som inte visste det så har vi stuga i Norge, Råndalen. Det är ett jättefint ställe mellan Narvik och Ballangen som Morfar kom från, så det är därför vi har stuga just där.

Från Kakforset
Förra året gick vi till fjälls. Denna bild är tagen från ett ställe som heter
Kakforset. Sjön på bilden är den sjö vi har stuga vid.

Til Storeggelv-vatn
Vårt mål var Storeggelv-vatn så vi var i alla fall på väg åt rätt håll!

Nu ska jag snart stänga av datorn och se vad jag hittar på (sova eller vila).
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0