Operation


Idag var jag inte till skolan eftersom jag skulle opereras. Ingen allvarlig operation, tog bara bort halsmandlarna (tonsillektomi). Det känns skönt att de är borta, men just nu gör det ont i halsen som bara den! Halsen ser inte så fräsch ut heller men tydligen så ser allt perfekt ut. 

Kom hem vid sjutiden nu på eftermiddagen. Fick välja om jag/vi skulle sova över där men det är alltid skönast att vara hemma och dessutom är det så nära till sjukhuset om något skulle hända. Tog alla smärtstillande medicinerna vid nio (när Grey´s började) så nu mår jag ganska bra (fast det gör ju ont ändå!).


Kristina

Kommentarer
Postat av: Gullis

Miss you gumman ♥

2010-04-29 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0